Autoengine.cz | Aktuální novinky a zajímavosti ze světa aut

Subaru chce již za pět let prodávat ročně 900 tisíc vozů a mít zisk 25 miliard Kč. Přičemž také znatelně rozšíří svůj vozový park.

„Motion-V“, to je motto pro novou pětiletku značky Subaru kterou vlastní automobilka Fuji Heavy Industries. Při prezentaci padla silná slova o malém znovu nastartování značky. Začne to hned zostra čtyřmi novými modely. Což je poměrně hodně, když se podíváme na poměrně malý vozový park modelů v jejich autosalonech. Dokonce bychom měli konečně očekávat i první hybrid v prodeji.

Subaru aktuálně k prodeji nabízí jen 5 zásadních vozů (nepočítaje sportovní pod verze) a to známou Subaru Impreza, dále Forester, Outback, Tribeca a seznam zakončuje plnohodnotný sedan Legacy. Rozšíření nabídky tedy rozhodně může značce jen pomoct. Jak známe z minulosti, pokud velké automobilové firmy něco přislíbí, snaží se to splnit a znovu tak zaplnit informacemi internet a časopisy. Především samozřejmě svojí pokladnu.

V číslech plány Subaru znějí více než lákavě, uvidíme,  jak si nakonec povedou v realizaci svých plánů, avšak předpokládaný zisk 25 miliard Kč v roce 2016 by byl o 40% vyšší než v minulém roce. V přepočtu na vozy, by mělo jít o prodej přibližně 900 000 vozů ročně.

Michal Král

Komentáře

  1. That’s an astute answer to a tricky qusioetn

    Response from Graceland

Pro správnou funkčnost webu nám pomáhá použití souborů cookie. Více informací.

Soubory cookie jsou důležité. Bez nich by procházení webu bylo mnohem složitější. Cookie je krátký textový soubor, který navštívená webová stránka odešle do prohlížeče. Umožňuje webu zaznamenat informace o vaší návštěvě, preferovaný jazyk a další drobné informace. Příští návštěva stránek tak díky tomu může být pohodlnější a snazší.

Zavřít